Ev kedisi (hanımı) olmak istiyorum ..

bugün anladım ki çok yoruldum ben.

İş hayatındaki 10. yılımın şerefine midir nedir bilemiyorum çok feci bir bıkkınlık, yorgunluk,bezginlik var üzerimde. Evde olmak, pazar geceleri pazartesi sendromuna kapılmadan yatağıma girmek ve uyumak istiyorum artık. Tatil e ihtiyacım olduğunu düşünüyorsanız yanılıyorsunuz, çünkü tatiller kesmiyor artık beni :(

yorgunum dostlarım yoruldum artık, vefasız yıllara dargınım artık :(

ve ve ve oğlum la kahvaltı masalarına oturmak, sabahları yatak da sarmaş dolaş olmak, evi toplamak, yemek yapmak, bi arkadaşa kahve içmeye gitmek, pazara gitmek istiyorum. Ben ev hanımı olmak istiyorum. Hayatımda hiç tadına bakamadığım bu duyguyu tatmak istiyorum. Miskin miskin evimde dolanmak, balkon yıkamak, bi arkadaşımı ikindi kahvaltısında ağırlamak istiyorum. Yapacaklarımı ve yapmak istediklerimi haftasonu tatillerine, resmi tatillere, yıllık izinlere ve mesai sonrasına yani 17:15 / 00:00 arasına sıkıştırmakdan, sıkışmaktan yoruldum :(

Arkadaş toplantılarından eve dönerken geç saatlerde, yarın nasıl işe gideceğim diye düşünmek istemiyorum artık. İşyerinde her telefon çaldığında eyvah oğlum mu hastalandı,kesin bi sorun çıktı vb. endişesi ile çalışmaya çalışmaktan çok çok yoruldum ben.

oyy dağlar yalçın dağlar, dumanı hırçın dağlar :(

efkârlıyım bugün efkârlı :(

Allah ım hayırlara çıkar,
sen hakkım(ız)da hayırlısı ver rabbim.
Sana sığındım, kapına geldim Allah ım.

Selam ve DUA ile...
Dualarınıza ismimle beni ekleyin dostlar, DUA ricası ile...

4 yorum:

Kuaybe dedi ki...

Ay canım beniiimmm... O saydıklarının tümünü yaptığımı farkettim ben ve hemen kocaman bir şükür çıktı dudaklarımdan.. Arkasından da bir dua.. İnşaallah sana da nasip olsun..

Dur bakiimm..

Kıs bu duygu dalgalanmaları da ne ? Nerden çıktı şincik durup dururken..

Yoksa..

Yoksaaaaaaaaa!!

Kuaybe dedi ki...

Aaa bir de.. Hazır hatırlamışken ve vaktim varken hemen yazayım bu yazı içinde link verme olayını.. Ama bak ilk linkini bana vercen ona göre :P

Canım benim, şimdi yazıyı yazıyorsun ya hani.. İşte o sayfada, önce link vermek istediğin kelimeyi seçeceksin fareyle.. Üzerinde geziyorsun da kararıyor ya hani, hah işte öyle :)) Sonra biryere tıklamadan yani o karalığı kaybetmeden hemen üst kısma gidiyorsun ve hani fotoğraf eklemek için falan kullandığımız simgelerin olduğu yatay çubuk var ya, orada küçük yeşil bir dünya var, üstünde zincir mi ne var, ona tıklıyorsun.. o link penceresi.. Açılınca, linki vermek istediğin adresi yazıyorsun oraya ve tamam diyorsun.. İşte bu kadaaaaar :))

Yap bakalım olcek mi?

Kremali'nin annesi dedi ki...

Resme bayildim! Ama boyle bir ev kedisi olmak istemezdim dogrusu, almiyiim:))

Saka bir yana, ben calismadigim halde o bahsettigin seylerin cogunu yapamiyorum be bacim.

Inan ki davulun sesi oyle zannettigin gibi hos degil.
Ya da ben calmasini beceremiyorum.
Ya da ya da davul calmak icin yeterince genc degilim.
Ah gencligim nerdesin:(

ŞimalŞimal dedi ki...

bilmem o davulun sesi beni hep mest etmiştir :)