iyi cumartesilerrrr :)

Efenim bu güzel cumartesi gününü ofisinde çalışmaya çalışan biri olarakdan kutlamak istiyorum :) ve sizlere de eğlenceli bir haftasonu diliyorum,
iyi dinleniniz, zira yoğun bir hafta hepimizi bekliyor :))

Hoşçabakın zatınıza :)

Önce bir video :) bayıılıyorumm buna :)


şimdi efenim buda bazı kelimelerin anlamları :

bu kelimeler süperler bacılarım süperlerrr :)

Nanosaniye : Trafikte ışığın yeşile dönmesi ve arkadaki hayvanin(pardon miss) korna çalması arasında geçen süre. muhahaaa :)

Hardware : Bilgisayarin software arizasi nedeniyle bozulmasi durumunda yumruklanan kismi.

Ekip çalismasi : Bütün suçlari ekibin geri kalanina yüklemeyi saglayan çalisma biçimi.

Patron: Geç kaldiginizda işe erken gelen, erken geldiginizde geç kalan kisi.

Gözyasi: Erkek gücünün, kadin gücü karsisinda bozguna ugratilmasina yarayan hidrolik güç birimi. ehiii :)

Söylenti: Ses hizindan bile hizli dagilan haberler. he he :)

Sözlük: Bosanmanin, nikahtan önce geldigi tek yer.

Evlilik: Erkegin lisansini yitirip, kadinin master(lisansüstü) oldugu bir sözlesme. yihuuuu :)

Baba: Doganin bize armagani olan banka.

Gülümseme: Pek çok şeyi bir dogruya ceviren egri.

Iyimser: Kazayla nehre düstügünde banyo yapmayabaslayan kisi.


Ben de çıkayım şimdi 12:00 de servis hareket ediyor. Sonra katılınılması gereken bir düğün var sonra bol bol dinlenme :) dinlenmek istiyorum :) umutluyum :)

Selam ve DUA ile...

2 yorum:

Kremali'nin annesi dedi ki...

Allah iyiligini versin bacim! Happy Feet filmindeki bu sahneye zaten hastaydim, Turk penguenler (!) tarafindan yorumlanisina bayildim. Cok ama cok komik olmus:))

Sevgiler,
Ayse Sule

ŞimalŞimal dedi ki...

:))

amin :)

:))

güzel bi cumartesi gününe de böylesi güzel ve komik/keyifli bi video yakışırdı saten :)