teşekkür ederimm :)

İnsan ya hayrandır sana, ya düşman.
Ya hiç yokmuşsun gibi unutulursun
ya bir dakka bile çıkmazsızn akıldan...
(N.Hikmet)



Sefgili Kuaybe cim canım benim canım benim seni ben pek çok pek çok severim :) teşekkür ederim :)

Sefgili Tüşünceli Tost um Ayşe Şule cim Kuaybe önce davrandı wallah :) ve şarkı için teşekkür ederim ne güzelde söylemişsin :)) dillerine sağlık ve parnaklarına ve gönlüne :) ve çok şükür ki plaketten fazla fazla yaptırmıştım ben hemen postaya veriyorum bacım :) ehiii

Ve Sefgili Özlem :) hoşgeldin sefalar getirdin :) ve çook teşekkür ederim.

NOT : Sefgili Kuaybe "link" ve "plizzz" :)

İyi dilekleriniz için topluca tekrar tekrar teşekkür ederim,
hep teşekkür ederim :)
çok çok teşekkür ederim :) hehe tamam tamam kessstimm :)

şimdi efenim güzel dileklerinize amin,ecmain diyor ve kat be kat güzelleri ve iyileri sizleri bulsun bu dileklerin diyorum :)

hadi Cumanız mübarek olsun,
Ruhunuz bu güzel güne doysun inşaAllah,amin.

Allah a emanet,
Selam ve DUA ile...

4 yorum:

firdevs dedi ki...

ne sarkisi yaw :p bu tesekkur kimleere ve sebebi neee :)) ay cildiricigim :p

ŞimalŞimal dedi ki...

happy birtday şarkısı :))

benim dün doğumgünümdü yaaa

:)

Kuaybe dedi ki...

Ben de seni pek çok pek çok severim :))

Ya vallahi üzerime yapıştı şu sobe.. Düşünüyorum düşünüyorum, içine bez paketinin de dahil olduğu bir sürprizden daha romantiğini bulamıyorum!!

ŞimalŞimal dedi ki...

ahh cancağızlarım ben kendim dahil hepücüğümüzü azad ediyorum bu sobeden :)
yalnız Firdevs kalsın
onda saklı cevherler var bunu hissediyorum :)

Firdevs Firdevs burayaa :)

bekliyoruz bacım seni :)
selam ile...